Naša šola je ena od 130-ih šol, ki so vključene v poskus spremembe razširjenega programa (RAP). Je nadaljevanje prejšnjega uspešnega projekta Zdrav življenjski slog in njegova nadgradnja z naslovom Gibanje za zdravje in dobro telesno in duševno počutje. Z njimi bomo pokrili tri področja:
- Gibanje in zdravje,
- Hrana in prehranjevanje,
- Zdravje in varnost.
Cilji, ki jim sledimo v razširjenem programu:
- zagotoviti spodbudno učno okolje,
- omogočiti pridobivanje znanj in razvoj spretnosti, ki so pomembne za ohranjanje zdravja in dobro počutje,
- vplivati na razumevanje o zdravem in varnem okolju, pomenu vsakodnevnega gibanja ter zdravi in uravnoteženi prehrani,
- oblikovati in razvijati pozitivna stališča, navade in načine ravnanja,
- spodbujati učence k samostojni izbiri dejavnosti, oblikovanju lastnega programa in spremljanju napredka (samovrednotenju) ter vseživljenjskega učenja in trajnostnega razvoja.
Večino ur RAP-a bomo izvajali v okviru interesnih dejavnosti in so tam tudi predstavljene.
INTERESNA DEJAVNOST | MENTOR | RAZRED |
1. sklop: Gibanje in zdravje | ||
Gibanje za dobro počutje | Žan Ribič | 1.-9. razred |
Gibanje za izboljšanje gibalnih sposobnosti | ||
Korektivna vadba | ||
Ustvarjanje z gibanjem | ||
2. sklop: Hrana in prehranjevanje | ||
Čebelarstvo | Nataša Kavšak | 1.-5. razred |
Zdrava prehrana in kultura prehranjevanja | Metka Čas | 6.-9. razred |
Vrt in zdrava prehrana | Helena Krušič | 1.-5. razred |
Čist in urejen sem zdrav | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
Bonton pri malici in kosilu | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
Uravnotežen jedilnik | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
3. sklop: Zdravje in varnost | ||
Timska harmonija in sproščanje | Katja Uršič | 4.-9. razred, centralna šola |
Gibanje za zdravje | Branka Strmčnik | 4.-6. razred, podružnica |
Gibalne dejavnosti | Natalija Herman | 1.-3. razred, podružnica |
Redoljub | Tatjana Glavič | 3.-5. razred |
Koristi kemije v življenju | Petra Račnik | 8.-9. razred |
Zdrava šola | Nada Duler | 1.-9. razred |
Varno v prometu | Nejc Žagar | 1.-9. razred |
Peš v šolo – s kolesom, skirojem | Maja Kruhek | 1.-9. razred |
Pazi nase in na druge (RK) | Minka Koprivnik Zih | 1.-9. razred, centralna šola |
Pazi nase in na druge (RK) | Boža Božena Lesjak | 1.-6. razred, podružnica |
Prostovoljstvo | Saša Keserin | 1.-6. razred, podružnica |
Vrstniška mediacija | Nives Kodrun | 6.-9. razred |
Preprečevanje odvisnosti | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
Preprečevanje različnih oblik nasilja | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
Prosti čas preživljam zdravo | Razredniki/sorazredniki | 1.-9. razred |
Plesne dejavnosti | Natalija Javornik | 1.-5. razred |
Varno na splet | Timotej Žohar | 4.-9. razred |
Vodja projekta je Helena Gaberšek, v ožjem timu pa še Žiga Kus (Eva Kodrnja), Marta Rubin, Katja Uršič, Saša Keserin in Metka Čas.