V sredo, 4. 4. 2018, je na šoli potekal naravoslovni dan – dan zdravja, kjer so učenci v različnih delavnicah spoznavali pomena zdravega načina življenja.
Prvošolci so se učili pravilno nositi šolsko torbo in bontona pri prehranjevanju, drugošolci so kuhali zeliščne čaje ter spoznavali življenje čebel in njihov proizvod – med, tretješolci so se ukvarjali z zdravo prehrano in razgibali možgane ter telo, četrtošolci so spoznavali zdrave navade in škodljive razvade, petošolci pa so prišli z gibanjem in zdravo prehrano do boljšega duševnega zdravja. Šestošolci so bili razporejeni v pet delavnic, in sicer so spoznali temeljne postopke oživljanja in uporabo AED-ja, preizkusili so se v vajah pilates, vajah za dobro, zdravo držo, pogovorili so se o pomenu zdravega črevesa in reševali kviz o zdravi prehrani. Sedmošolci so delali v šestih delavnicah. V povezavi z društvom Humanitas so spoznavali projekt Zate, zame, za svet, v telovadnici so se družili  ob različnih športnih igrah, skupina učencev se je usposabljala za mediatorje, skupina je pripravila zdrave sadne in zelenjavne prigrizke, zadnja skupina pa se je preizkusila v reševanju miselnih orehov in s pomočjo aplikacije gibanje opravila test hoje. Osmošolci so se ukvarjali z duševnim zdravjem, na koncu pa so na stadionu izvedli test hoje. Devetošolci so se praktično preizkusili v prvi pomoči, nato pa so izvedli delavnice duševnega zdravja o stresu.

Učenci so z navdušenjem spremljali potek delavnic, odlično sodelovali ter spoznali veliko novega o zdravem načinu življenja, ki je v današnjem času še kako potreben.

Nekaj utrinkov si lahko ogledate tukaj (klikni za ogled fotogalerije).

(Skupno 53 obiskov, današnjih obiskov 1)