Šolska skupnost povezuje učence, rešuje težave, sprejema, gradi in snuje ideje. Vodi nas skupna misel o spoštovanju osebnosti posameznika. Skupaj načrtujemo cilje, jih uresničujemo in prispevamo k boljšemu počutju.

Splošne naloge:

  • »povezovanje« (v skladu s priporočili NIJZ) oddelčnih skupnosti na šoli,
  • izvolitev predsednika/ce šolske skupnosti,
  • izražanje mnenj in oblikovanje predlogov,
  • spremljanje uresničevanja pravic in dolžnosti učencev in opozarjanje na kršitve le-teh,
  • ustvarjanje možnosti medsebojnega strpnega in ustvarjalnega dialoga med učenci samimi, med učenci in učitelji ter drugimi delavci šole,
  • sodelovanje na otroškem parlamentu,
  • oblikovanje zavesti, da prav vsak posameznik pripomore k oblikovanju življenja in dela na šoli, sodelovanje
  • aktivno sodelovanje in izvajanje različnih dejavnosti v okviru vzgojno-izobraževalnega dela
  • dežurstva (v tem šolskem letu so zaradi Covid-a omejena oz. odsvetovana).

Program dela v šolskem letu 2021/22

MESEC PREDVIDENE NALOGE
SEPTEMBER / OKTOBER
  • Sestanek vseh predstavnikov šolske skupnosti – pregled hišnega reda in predstavitev programa dela šolske skupnosti.
  • Izvolitev predsednika in podpredsednika šolske skupnosti.
  • Pravila dežuranja učencev na šoli. (letos pod pogoji in priporočili NIJZ – v začetku šolskega leta dežurstev ne bo).
  • Sprejem obiskovalcev šole in odnos do njih (omejen dostop zunanjih obiskovalcev – PTC pogoj).
  • Skrb za čisto okolico (pod pogoji NIJZ).
OKTOBER
  • Teden otroka – različne aktivnosti.
  • Sprejem prvošolčkov v šolsko skupnost (po razredih).
  • Priprave na šolski in občinski parlament – aktivnosti pri urah oddelčne skupnosti.

 

NOVEMBER
  • Medsebojni odnosi, prijateljstvo, solidarnost. Razvijanje socialnih veščin.
  • Mesec preventive.

 

 

DECEMBER
  • Veseli december – glasba med odmori v razredih.
  • Praznovanja po oddelkih.

 

JANUAR
  • Šolski parlament na temo Moja poklicna prihodnost (nadaljevanje teme iz preteklega šolskega leta).
  • Srečanje z ravnateljico.
FEBRUAR
  • Organizacija in sodelovanje na občinskem parlamentu.
  • Poročanje o počutju na šoli in analiza vzgojno-izobraževalnega dela ob polletju.
MAREC / APRIL
  • Pobude in vprašanja rešujemo skupaj z ravnateljico.
MAJ / JUNIJ
  • Ovrednotenje dela v tekočem šolskem letu in analiza počutja na šoli ob koncu šolskega leta.
  • Predlogi za naslednje šolsko leto.

 

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)